Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P10e19t69r 42P25á84l14k90a 6353746620842

začíná mi vadit, jak se v tomhle naprosto banálním případě chcete pořád dokola ohánět svobodou, aby to vypadalo dostatečně vznešeně.

Ne, není to vznešené, není to o svobodě, skoro to nestojí za řeč.

Možná, že existují lidi, kteří mají představu, že v rámci kvalitního uměleckého představení je potřeba pojídat vlastní výkaly. Pro mě za mě, ať si klidně dají do nosu (produkce toho zoufalce takovému umění odpovídá), ale televize to pravděpodobně vysílat nebude (napadl byste ji za to z cenzury?). Jiný může brát za jediný kvalitní umění hardcore porno, ale televize to opět vysílat nebude - je takový postup cenzurou? Útočí na svobodu slova?

Ve vašem podání asi ano, mně to připadá postavený na hlavu - každá civilizace má svá tabu, která netoleruje nebo netoleruje jejich veřejnou prezentaci. Třeba bude za 100 let normální vysílat porno místo večerníčku, ale dnes není.

To samozřejmě nic nemění na tom, že ti pořadatelé jsou diletanti, ale o žádný spor o svobodu se skutečně nejedná. Je to spor o to, kdo si udělá lepší PR.

+3/0
2.12.2013 14:49

M56a58r15t34i16n 23K22a92v57k94a 4946791882422

Řezníka znám jednoho ze Vsetína...jmenuje se Černocký, ale o něm ten článek asi není. :-) A ani nebudu zjišťovat o čem je, protože řezníka s velkým Ř neznám žádného. 

Jen Řezníčka:-)

0/0
2.12.2013 10:47
Foto

J22i93ř18í 19K69r59á41k71o80r66a 9539743

Demokracie není anarchie! To by tak hrálo, aby si každý zpíval, co se mu líbí. Na to by měla existovat státní schvalovací komise! Jako za socialismu!

+1/−3
2.12.2013 10:18

M27i84l68a50n 63S50t17e72h74l54í16k 7510149893961

To je fakt. To nejde, aby si každý krákoral co chce. ;-D

+1/0
2.12.2013 12:44

P70e82t14r 23K89u52d81l71i20č82k25a 5142124535

A existuje podle Vás nějaká hranice?

0/0
2.12.2013 14:12
Foto

J83i77ř47í 79K41r94á37k34o16r41a 9549723

Hranice čeho? Svobody projevu?

0/0
2.12.2013 17:21

P26e67t67r 87K65u14d78l61i70č88k75a 5522634315

Ano, svobody projevu.

0/0
2.12.2013 17:31
Foto

J44i22ř58í 67K47r45á14k29o89r76a 9679713

Svoboda je jen jedna. Buď ji máme anebo nemáme. Nic mezi tím není.

0/0
2.12.2013 18:46

P72e94t69r 45K76u72d68l26i36č24k14a 5312274205

Pokud budu např.jako rapper zpívat píseň - Smrt všem Krákorům, pak to pořád berete jako moji neomezenou svobodu projevu a souhlasil byste s tím, že nemám být nějak popotahován?

0/0
2.12.2013 19:04
Foto

J35i49ř82í 94K11r93á26k20o59r25a 9759483

Přesně tak.

0/0
2.12.2013 19:37
Foto

J92i19ř67í 95K76r89á29k92o41r82a 9919343

Ostatně, když si poslechnete průměrný rap, tak byste musel zakázat 90 % produkce...

Let's kill all the cops and throw 'em in bags

Set it on fire on a pile of rags...

0/0
2.12.2013 19:40
Foto

J22i13ř83í 46K93r30á17k36o50r36a 9199643

...

Time to start a riot and murder your boss

F*ck shit up even if the cause is lost...

0/0
2.12.2013 19:40

P45e94t74r 73K55u61d45l53i69č37k78a 5582584395

Ok, pak Vám rozumím, byť s Vámi nesouhlasím.:-)

0/0
2.12.2013 19:41
Foto

J46i23ř11í 33K78r51á56k57o82r97a 9199783

OK, takže podle vás by měla být stanovena nějaká míra na uměleckou tvorbu, která by určovala, co je legální a co ne? Kdo by to určoval? Zavedeme zase nějakou státní komisi jako jsme měli za komunistů? Nebo to budete rozhodovat vy?

0/0
2.12.2013 19:49

P25e39t17r 48K97u65d98l13i60č81k25a 5552474785

Jako korektiv naprosto stačí příslušné paragrafy tr.zákona. Nechci zavádět žádné komise a už vůbec nechci rozhodovat já. Řezník je sice možná na hraně, ale nezakazoval bych ho. Neuznávám ale absolutní svobodu projevu jako Vy. Jestli to chápu dobře, neměl byste žádný problém ani z textem, který by vybízel např.k novodobému holocaustu (když absolutní svoboda projevu, tak absolutní). Přijde mi totiž, že všechny ty svobody chápete izolovaně a nepřipouštíte možnost, že pokud využiji svoji "svobodu" až do krajnosti, můžu zároveň omezit svobodu někoho jiného.

0/0
2.12.2013 20:26
Foto

J47i47ř64í 83K33r34á87k64o82r93a 9349263

Zpíváním písniček ještě nikdo ničí svobodu neomezil. Já nechápu svobody izolovaně, já chápu svobodu absolutně jako axiom.

Jakmile začnete polemizovat o tom, které dílo je za hranou "svobody jednotlivce", dostáváte se na subjektivní půdu, což znamená nekonočné polemiky na téma co ještě povolit a co už ne. Každý člověk to totiž vnímá jinak. Já jsem pro absolutní svobodu slova i vyznání, protože dokážu odlišit slova od činů. S tím však zjevně má spousta lidí problém.

0/0
2.12.2013 20:31

P57e67t17r 86K22u76d63l75i46č16k46a 5302394235

Neomezil přímo, každopádně inspiroval třeba jiné, aby porušili. Př.náckovskej koncert (sešlost), síla davu a bác, jdeme zmlátit pár cigánů. Tr.zákon není zas tak omezující prvek a stíhány jsou jen ty nejkřiklavější věci. Samozřejmě, že to posuzuje soudce (tedy jednotlivec), ale jinak to prostě udělat nejde. Píšete, že dokážete odlišit slova od činů. Když budu zpívat Krákoro zabiju tě, tak mi to asi neuvěříte.Každopádně máte slabší povahy, které můžou žít v permanentním strachu, že to třeba udělám a bez ohledu na výsledek tak omezuju jejich svobodu.

0/0
2.12.2013 20:59
Foto

J59i55ř78í 64K97r55á85k98o13r18a 9929983

Stíhány by měly být pouze činy, které někoho omezují či ohrožují přímo. Stíhat věci jako zpěv vytváří nebezpečný precedens pro celou společnost. Za každou takovou cenzuru se dají schovat libovolná politická svinstva. To je druhá strana mince, podle mě ta zásadnější, než že někdo může mít strach z písničky.

0/0
2.12.2013 22:21

P73e84t90r 60P55á22l24k80a 6183406940722

a kdo chce toho řezníka zakazovat? Já o nikom nevím. Jen ho někdo nechce ve svý zoufalý soutěži.

Já vás třeba nechci ve svým obýváku. 

A jelikož "svoboda je jen jedna a buď je nebo není, nic mezitím" (nebo jak jste to roztomile švitořil), tak můžete demonstrovat za svoje právo na můj obývák, až se prodemontrujete až do Bohnic (je to asi totéž jako demonstrovat za účast v soutěži, kde vás nechtějí). Můžete u toho třeba poslouchat řezníka..

0/0
2.12.2013 23:44
Foto

J68i47ř91í 70K42r41á11k43o53r20a 9749413

že vždycky přijde někdo, kdo si nepřečte zbytek vlákna a reaguje na první signální...

0/0
2.12.2013 23:46
Foto

K84a27r95e78l 40B58o63h97á93č23e12k 1781847856594

:-)R^

0/0
2.12.2013 8:56

J33i16ř58í 15S28v59o16b94o59d63a 9245668713176

Váš článek vyznívá tak, že svoboda projevu by měla být absolutní - jde-li o umění. Pokud tedy nějaký umělec vytvoří umělecké dílo, ve které ztvární holocaust jako vrchol ďábelského umění, třeba jako dokonalý pomník smrti, jako oslavu dokonalé supervraždy, neměli bychom takové dílo zakazovat, protože je to prostě umění. Souhlasíte?

Mnohé myšlenky se mezi lidi dostaly tak, že je někdo kompetentní prostě včas nezakázal. F. Nietzsche například velmi konkrétně definoval "aristokracii vznešených lidí", tedy nadčlověka a zároveň přesně definoval rasy a lidi určené k zotročení. Tento filozof byl naprosto geniálním rétorikem - a právě i tím si získal mnoho příznivců. Byl to velký umělec slova, ale zvrhlost jeho myšlenek neskončila jak známo na papíře. 

Vždycky musí existovat někdo, kdo určí pravidla: co se ještě nachází v mantinelech svobody. Protože svoboda - to není anarchie a bezbřehá rozeřvanost. Jestliže někdo ve svých písních vyzývá k vraždění nebo oslavuje násilí - měl by se svými písněmi prostě skončit - a to v nejlepším případě. Tento svět má mnoho svých vlastních problémů. Proč do něj přidávat více zmaru, než v něm už je?

+3/0
1.12.2013 21:36

L59u54k63á19š 58F74o37r26m45a49n 3587760951778

Samozřejmě, pokud si někdo udělá jak úchylný pomník chce, stát by mu do toho neměl kecat. Chcete snad zaměstnat policii a justici tím aby hodnotila něčí díla a jste ochoten to jako daňový poplatník to financovat? Proč jako, čemu to vadí?

0/−1
1.12.2013 22:11

V55i44k22t85o55r 81Š76e37d93i15v55ý 8816781310456

Četl jste 1984?

+1/0
2.12.2013 0:17
Foto

J24a25n 91Š91e90b43e67l48í68k 1355212317165

1984 jsem četl (měl půjčený) někdy v 70. letech minulého století. Teď jsem si ho radši v antikvariátu fyzicky koupil. Kdo ví, kdy to někdo zakáže ... Takhle parodizovat naši vyspělou společnost! Takhle parodizovat úsilí dobrodějného státu o blaho našich lidí!

+1/0
2.12.2013 12:57
Foto

J70a18n 55Š51e62b37e48l24í50k 1385202897395

"Vždycky musí existovat někdo, kdo určí pravidla: co se ještě nachází v mantinelech svobody." Nikoli. V mantinelech svobody se nachází všechno, co není násilím proti druhým. Jakmile z tohoto postulátu svobody slevíme, jde to se svobodou nenávratně s kopce.

+1/0
2.12.2013 13:14

K32a59r58e63l 76Š95i16n80d30e33l66á84ř 3157442872959

Pořadatelé stáli před dvěma špatnými možnostmi - buď Řezníka na pódium pustit (a riskovat, že si si rozházejí všechny příznivce Karla Gotta a Heleny Vondráčkové, tím veškeré inzerenty a přijdou o peníze), nebo nepustit a riskovat obvinění s neférovosti a potlačování svobody slova. Vzato ekonomicky, rozhodli se racionálně, protože ztráta příznivců (a hlavně starších příznivkyň) Karla Gotta by vyšla dráž. Žito s kohoutem jim asi stačil. Dle mého názoru s tím měli počítat dopředu a stanovit nějaká žánrová omezení.

Ovšem co se týká volání po cenzuře, tam s vámi plně souhlasím. Nejenom, že jakmile ji jednou dovolíme, tak salámovou metodou bude za pár chvil zakázáno skoro všechno, ale jde i o to, že právě podobnými nesmysly si někteří lidé ventilují své frustrace, mindráky a potlačenou agresi. K tomu slouží všechny válečné filmy, počítačové hry apod. Pokud se to začne zakazovat, pravděpodobnost, že se to přenese do ulic, je dle mého názoru spíše vyšší, než nižší. 

Další věcí je, že to nastavuje zrcadlo naší společnosti. Je dobré vědět, kolik agrese se v některých lidech skrývá - a v kolika, když dokázal vyhrát. Zakázat (celospolečenská obdoba vytěsnění na individuální psychologické úrovni?) to znamená, že když se projeví na plno, tak na to budeme koukat s otevřenými ústy.

+7/0
1.12.2013 18:52
Foto

M53a59r44t59i69n 65M85a58r13e28k 5505819302

Klidně vyhodím v průběhu mé párty kohokoli.

A jestli mě bude někdo pomlouvat z cenzury, tak takové zažaluji z pomluvy.

Jejich frustrací, mindráků a potlačené agrese se neleknu a blábolení o nějakém právu být na mé párty  - hahah

A jestli se sejdou lidi na Václaváku, aby mě podpořili, tak to vítám taky.

... a jak tím omezuji svobodu a jdu vstříc temným zítřkům? To mi uniká ta souvislost.

Ne každá party, která je veliká, tak je naše. Naše - jako že všech.

+2/−1
1.12.2013 19:46

J73a86r80m12i60l21a 17Č89e14r58n24á 2256352509836

Nesouhlasím, pane Šindeláři, s tím Vaším ventilováním agrese. Mladý člověk vůbec nemusí být agresívní a zamindrákovaný, přesto se mu toto šílené "umění" může zalíbit, protože někdo řekl, že je skvělé a protože je to něco šokujícího. A jen díky tomuto "umění" se z mladého může stát agresívní jedinec.

+1/−5
1.12.2013 20:35
Foto

M87a66r57t92i60n 28M96a78r74e39k 5695659732

Prosazování se proti proudu je přirozenou součástí vývoje. Souběžně s tím se stále formuje identita.

Oboje se tu děje.

0/0
1.12.2013 18:24

S98y59l58v54a 33Š59p55o46r84k81o53v32á 9806159480114

Bohužel si - stejně jako nemalá část českých občanů - pletete svobodu s anarchií. Protože skutečná svoboda je spojena jen s odpovědností. A svoboda vůbec neznamená, že i můžu říkat co chci kde chci komu chci. Samozřejmě že nejsem pro cenzuru - ale pokud chce dotyčný "svobodně" šířit svoje dementní texty, musí také nést odpovědnost za důsledky - tedy třeba to, že ho někdo vyřadí z nějaké soutěže, že ho nebudou hrát v některém rozhlase či v televize...a že pokud nějaký blb někoho zabije a řekne, že ho k tomu přece Ŕezník vyzval, tak že za tuto svou "svobodu" říkat si, co chce, ponese  i trestní odpovědnost.TO je skutčná svoboda - nikoliv to, že si každý může blábolit co chce bez ohledu na důsledky

+9/−2
1.12.2013 18:22
Foto

J29i44ř44í 25K11r69á46k69o57r31a 9119763

Správně. A to, co je zodpovědné, tedy se smí říkat a co je nebo není dementní, rozhodne Sylva Šporková, protože ta jediná v tom má jasno.

+2/−4
1.12.2013 20:25

J15a71r90m54i42l90a 54Č98e69r91n74á 2936472139836

Tak naštěstí nejen paní Šporková, ale snad naprostá většina lidí má stále dobrý vkus a označí podobné texty a zpěvy za dementní. Udivuje mě pan Matějka coby otec nedospělých kluků. Horuje pro nějakou pofiderní svobodu, ale jak se mu bude líbit, až si podobné zhovadilosti budou zpívat zrovna jeho děti?

+1/−1
1.12.2013 20:41
Foto

J14i69ř78í 22K57r76á55k94o34r49a 9729383

A když ty "zhovadilosti" budou zpívat moje děti, mohu je jen zastřelit, anebo si přejete je rovnou kamenovat? Já jen, na co se mám připravit, až Ctihodný Občan TM opět zavelí do války proti nějaké odlišnosti...

0/0
1.12.2013 22:09

S23y88l96v11a 57Š78p38o78r20k61o76v47á 9246939110594

A co jim takhle vysvětlit, že  něco takového prostě normální slušný člověk nedělá? Stejně jako se neplive po lidech nebo neříká učitelce vole. ;-D.. Říká se tomu výchova - víte?

0/0
2.12.2013 9:41
Foto

J52i69ř31í 63K66r61á64k86o51r88a 9299403

Bavíme se o svobodě nebo o výchově?

0/−1
2.12.2013 10:11

S59y76l66v15a 69Š61p40o20r71k89o26v25á 9186339730514

Bavíme se samozřejmě o svobodě...ovšem jak už jsem psala, kuktečná svoboda je psojená s odpovedností - a ta nepřiletí odněkud shůry, tu získá člověk výchovou. Opravdu si myslíte, že dítě může "svobodně" pokřikovat na učitele vole? Nebo třeba "svobodně" poplivat na kolemjdoucí? Ne - k tomu, aby to člověk nedělal, je potřeba ho vychovávat. No a stejně tak do výchovy patří to, aby dítě nezpívalo dementní texty onoho magora - které jsou daleko horší, než kdyby někomu nadával nebo po něm plival. Ano - je druhá možnost, že dítě vychováte ke svobodě bez odpověnbosti a ono bude plivat po lidech či jim nadávat - a když od někoho dostane pár facek, bude se nejspíš strašně divit. A ještě víc se asi budete divit vy, až vaše dítě, zpívající v partě ty šílené texty, přijde domů celé zkrvavené (nebo nepřijde vůbec) - vždyť si jenom ty dětičky chtěly vyzoušet to, o čem jim tatínek dovolil si zpívat

0/0
2.12.2013 10:21
Foto

J92i41ř96í 63K75r94á51k64o28r18a 9709603

Sorry, nečetl jsem to celé.

Zajímá mě jádro věci. Je vaším právem projevovat nelibost nad tím, že by mé dítě (nebo jakékoliv jiné) zpívalo takovéto texty. A moje právo, jako rodiče toho dítěte, je, že na vaší nelibost hodím bobek. Podstatné je, co s tím chcete vy konkrétně dělat.

0/0
2.12.2013 11:17

S33y19l59v68a 59Š97p29o42r94k71o77v61á 9626899870614

Pokud by ty texty zpívalo (přehrávalo) ve třídě, kam chodí moje dítě, řešila bych to se školou - a vzhledem k těm textům by zákaz postihl vaše dítě. A samozřejmě bych své dítě vedla k tomu, aby se s tím vaším nebavilo - stejně jako bych nechtěla, aby se bavilo s agresivním člověkem, se zlodějem apod. Důsledkem toho by bylo, že vaše dítě by za chvíli nemělo žádné kamarády - kromě agresivních magorů...Ale bylo by to samozřejmě vaše rozhodnutí a vaše výchova... co by z něho vyrostlo

0/0
2.12.2013 12:10
Foto

J52i16ř54í 43K87r22á93k20o90r64a 9649643

- pokud by tím mé dítě porušilo nějaký bod školního řádu, tak je to samozřejmě v pořádku.

- je vaším nesezdatelným právem zakazovat svým dětem co je vám libo.

- ano, je možné, že by mé dítě nemělo kamarády. Anebo by nemělo kamarády vaše dítě, pokud by vás poslechlo. I my jsme jako malí poslouchali hudbu, která byla tehdy zakazována, a ti, kteří naopak poslouchali rodiče a poslouchali to, co jim předepsali, neměli kamarády. Taková je realita. ;-D

0/0
2.12.2013 12:15

S34y11l85v60a 90Š79p86o61r40k56o64v20á 9136409560304

Nevím, jestli nějaké děti máte (já dvě a k tomu 4 vnoučata :-)) - ale výchova není "předepisování"  Jasně že vím, že žádný zákaz zvlášť u puberťáka nepomůže...ale vychovávat dítě znamená předávat u určité hodnoty...třeba že násilí je špatné a jeho "oslavování" v písních také...ono by stačilo vzít nějaký text toho magora a pak dítěti ukázat skutečné následky,, třeba i dost drasticky - ideálně na příkladu někoho, koho zná...myslím, že pak by ho poslech něčeho podobného už nelákal (tedy pokud by to nebyl už sociopat)

0/0
2.12.2013 12:22
Foto

J45i10ř84í 16K89r22á22k63o37r71a 9209253

Já své děti vedu hlavně k tomu, že primární hodnotou je svoboda a tolerance. A svoboda vyjadřování a tolerance i k uměleckým směrům, které se mi nelíbí, k tomu holt patří.

+1/−1
2.12.2013 12:37

S48y77l93v42a 63Š18p93o84r26k70o82v13á 9356319940504

Prosím - a myslíte tím skutečnou svobodu (spojenou s odpovědností) nebo jen anarchii? Jelikož v tomto státě svoboda 50 let nebyla, nemalá část lidí si ji -na rozdíl od lidí, kteří žili v zemích demokratických a většinou vědí, co svoboda ksutečně znamená - představují spíš jako "cochcárnu" - já můžu všecko a když se to někomu nelíbí, porušuje mou svobodu...jenže takhle to fakt není :-)

0/0
2.12.2013 12:52
Foto

J43i39ř57í 65K72r56á55k64o78r57a 9449883

Svoboda je jen jedna. Není žádné dělení na skutečnou a neskutečnou.

0/0
2.12.2013 13:30

S73y95l62v17a 75Š46p90o78r70k76o49v31á 9626449460734

Ano, svoboda je jen jedna, ovšem důležité je to, co si pod ní kdo představuje: Je plivání po lidech výrazem svobody?  Je výrazem svobody výzva na zabíjení židů? Vaše svoboda končí přesně na hranici svobody mé (ostatních). Ano - můžete na základě svého svobodného rozhodnutí zmlátit člověka - ale pak musíte počítat s tím, že vás zavřou. Můžete svému šéfovi říct, že je vůl - ale musíte počítat s tím, že vás vyhodí z práce. Můžete psát texty, ve kterém oslavujete násilí či k němu přímo vyzýváte - ale pak musíte počítat s tím, že vás ze slušné společnosti vyloučí.

0/0
2.12.2013 13:39
Foto

J27i80ř80í 67K26r71á30k96o24r53a 9529913

Ne co si pod ní kdo představuje. Svoboda prostě je jen jedna. Smiřte se s tím. Buď ji máme neob nemáme. Nic mezi tím není.

To, o čem mluvíte, je v kontextu svobody irelevantní.

Vezmu příklad - Když vás zavřu do sklepa, jak zpívá Řezník, tak jsem porušil vaše právo na svobodu. Když o tom ale Řezník pouze zpívá, ničí právo na svobodu neporušuje. Když vy mu z moci nějaké autority to zpívání zakážete, protože se vám ta píseň nelíbí, porušujete tím jeho svobodu.

Až takhle jednoduché to je. ;-)

+1/0
2.12.2013 13:52

S31y38l62v16a 73Š14p21o30r17k74o36v88á 9396269780654

Prosím - nediskutujte způsobem, že si vymyslíte, co jsem řekla - a pak mi to vyvracíte. To je snad pod vaši úroveň :-).

Přečtete si celou diskusi zpátky a uvidíte, že jsem nikde nepsala (ani neobhajovala) zákaz jeho písní, aby ho někdo zavřel apod.... Já jen obhajovala stejnou svobodu pro všechny - tedy svobodu nepustit si na své pódium magora, svobodu říkat o něm, že je magor, že nepatří do slušné společnosti, že nechci, aby jeho texty zpívaly moje děti... to je zas moje svoboda. A je velice "nesvobodné" či přímo totalitní odsuzovat někoho (pořadatele Slavíka) že si dovolí tuto svou svobodu projevovat

0/0
2.12.2013 13:58
Foto

J89i35ř13í 37K20r80á47k97o76r75a 9729113

Já ale neřekl, že vy byste ho zrovna chtěla zakázat. To byla jen hypotéza. Příměr. Cílem bylo osvětlit vám jednoduchou rovnici svobody. ;-)

A na odsuzování Slavíka mám, jak jsem řekl, stejné právo, jako oni na odsuzování Řezníka.

0/0
2.12.2013 14:02

S75y64l92v31a 93Š98p56o41r23k42o57v57á 9336269650514

ANo - tady na blogu si naštěstí zatím můžeme psát, co chceme a bít se za své názory:-). Ale pořád si nerozumíme - připadá mi prostě podivné, že na jednu stranu obhajujete právo na svobodné konání toho magora, a na druhou stranu odsuzujete stejně svobodné rozhodnutí pořadatelů. Takže někdo právo na svobodu má - a někdo ne?

0/0
2.12.2013 14:16
Foto

J53i91ř38í 10K91r63á17k87o50r24a 9819503

Ale já neodsuzuji svobodné rozhodnutí pořadatelů, já pouze zpochybňuji kredibilitu té soutěže, která se neřídí vlastními pravidly.

0/0
2.12.2013 14:26



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.